W dn. 28.08-02.09.2023 r. grupa osób z ŚDS typ B  była na wycieczce nad morzem w Rewalu. Organizatorem wyjazdu był Środowiskowy Dom Samopomocy w Radomiu przy Stowarzyszeniu na Rzecz Osób Niepełnosprawnych RAZEM.

Pierwszego dnia  przywitaliśmy morze a potem zakwaterowaliśmy się w domkach noclegowych . Drugiego dnia zwiedzaliśmy Rewal i spacerowaliśmy po całej okolicy.

Rewal to miejscowość wypoczynkowa z kąpieliskiem morskim i przystanią morską w północno-zachodniej Polsce, w województwie zachodniopomorskim, w powiecie gryfickim. Rewal to przede wszystkim plaża, która zachęca do zażywania kąpieli morskich i słonecznych. Plaża w Rewalu jest szeroka, piaszczysta i przede wszystkim bardzo czysta, dzięki czemu została uznana za jedną z najlepszych plaż w Polsce. W wielu miejscach oparta jest o klif, który zachwyca swoim widokiem na morze, czy wydmy w głąb lądu. Jednak Rewal to nie tylko plaża, ale również taras widokowy, zlokalizowany na wysokim, klifowym wybrzeżu i stanowi część promenady. Można z niego podziwiać Bałtyk oraz plażę.

W czwartym dniu wycieczki wybraliśmy się do miasta Kołobrzeg, gdzie podziwialiśmy piękne molo i promenadę. Wielką atrakcją dla naszych uczestników był rejs statkiem po morzu, gdzie mieliśmy przyjemność słuchania ciekawych opowieści związanych z historią żaglowca. W ostatnim dniu na koniec naszego pobytu poszliśmy pożegnać morze przy przepięknym zachodzie słońca i zebrać na pamiątkę garść muszelek.

Cały wyjazd to nie tylko zwiedzanie ale  również relaks:  ognisko, spacery po plaży. Chodząc brzegiem morza mogliśmy zbierać muszelki, szukać bursztynów i słuchać szumu fal oraz „pokrzykiwania” mew. Po czterech dniach pobytu nad morzem ze „smutkiem”  wróciliśmy do Radomia ale za to z pięknymi wspomnieniami.

Zapraszamy na fotorelację:

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies oraz potwierdzasz, że zapoznałeś się z naszą "Polityką prywatności" oraz w pełni ją akceptujesz. Więcej informacji o cookies i polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.